Reparare stelaj pentru flori


   Am un stelaj vechi pentru flori. Era frumos, dar lemnul era crăpat și apa intra în crăpături. Așa a arătat la urmă, după ce l-am dat cu ulei pentru protecție. Cele două leațuri deschise la culoare le-am pus dedesubt, să țină mai bine scândura de jos.
   Partea de sus am desfăcut-o complet în bucățele, l-am curățat de vopsea.
       
   Am umplut crăpăturile și găurile din lemn cu silicon. Am introdus silicon și în adâncimea găurilor, nu doar la suprafață. Unde a fost dat cu silicon, arată ca și când lemnul ar fi ud.
   Am tăiat siliconul care era în plus și am dat stelajul cu lac sicativat de in, care conține și ceva substanțe împotriva putrezirii lemnului.
   L-am vopsit și vopseaua a prins bine pe stelaj. Arată ca nou!

   Apoi l-am vopsit cu maro și a arătat mai bine. (În foto partea de sus este cu susul în jos, l-am lăsat așa ca să se usuce vopseaua).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu