Cum se curăță chitul de etanșare Abizol de pe mâini și de pe unelte

 
   Am reparat niște crăpături înguste apărute într-o membrană care hidroizolează o terasă și nu am știut cu ce să îmi spăl petele negre de pe degete (nu am folosit mănuși) și am văzut că se curăță foarte ușor cu diluant D509 (obișnuit).
   După vre-o două ore de acoperit diferite crăpături (curățarea lor, apoi datul cu chit și frecarea de stratul pe care l-am reparat, ca să se prindă bine), cuțitul folosit era plin de chit negru cam întărit (de la căldura mâinii), ca un bitum (am crezut că nu îl voi mai putea curăța vreodată). Am învelit cuțitul în câteva straturi de hârtie igienică, l-am pus într-o pungă și am turnat puțin diluant. Am închis punga și am lăsat-o afară (era destul de frig) și după două zile chitul a fost perfect dizolvat de diluant, fără urme negre. Ca să știți ce să folosiți pentru curățare. Vă recomand în primul rând folosirea mănușilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu